Accepterad bigjurg | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bigjurg

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? SlaktarN

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jurgen klass, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam samt driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Under Jurgern barndom växte hann up med en esamstående mamma samt hans 2 yngre syskon. Eftersom jurgen va den älsta sonen så behövde han under sin uppväxt hjälpa till sin mamma med nästan allt. Vid 16 års ålder behövde jurge hoppa av skolan för att hjälpa si mamma betala av räkingar samt så familjen kunde äta. Två veckor efter jurgen fyllt 18 så gick has mamma tyvärr bort då fick han det största ansvaret i sitt liv vilket va att ta hand om hans två syskon som precis fyllt 14 och 12. Han ville att hans syskon skulle kunna gå färdigt gymnasiet så dem kunde skaffa bra jobb i framtiden. Nu är jurge 26 med ett syfte att leva sitt liv fullt ut nu när båda hans sysko har jobb. Jurgen vill resa över hela världen och efter det hitta ett stabilt jobb där han kan köpa hus hitta en fru och ha bar med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med glädje, bra scenarion samt hjälpa folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska gå vinnande i varje scenario så alla kan tycka det är roligt med rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte direkt brutit med det hände en gång att mitt spel krasha när jag va i ett sceario med polisen då va det bara för mig att gå in igen och spawna på samma ställe samt ringa tillbaks dem på plats

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbating där man inte får provisera polisen utan någon själ och VDM där ma använder ett fordon för att skada eller döda en annan spelare

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har redan skaffat massor av vänner på serven som tycker om mig

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
slaktarn6884
Mitt användarnamn är SlaktarN

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka