Accepterad Bighead | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bighead

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/765611991453849

Ditt Hex-ID: steam:110000146a37c06

Vad är din discord tagg? HJÄLMEN #8971

Vem var det som bannade dig? Det var Vible som placerade bannen.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad pågrund av dålig RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det har jag faktiskt inget svar på. då jag tycker att jag inte gjort något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade på en vän som var inne i sjukhuset. jag gick ut ur min bil då jag såg en tjej ramla, jag frågade om hon behövde hjälp med något men hon svarade inte så jag struntade i henne. När jag vänder mig om ser jag henne sätta sig i min bil och köra iväg jag ber en annan vän som var på plats att låta mig hoppa in och att vi följer efter. Hon han inte komma så långt innan bilen var sönder. När frågade henne varför hon tog min bil så svarade hon inte och helt plötsligt var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte hur ni ser på det men om jag blir anklagad till dålig RP då borde hon också vara bannad då hon inte svarar när jag pratar hon snor min bil kör på andra rollspelare som är nära och dessutom gör sönder bilen. det värsta av allt är att hon på något sätt lyckas ta min väns bil efter att min bil gick sönder. Personligen tycker jag inte att jag har bidragit till dålig rp utan tvärtom jag bidrog till bra rp medan hon inte bidrog till bra rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte blivit bannad innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte blivit bannad innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemän det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka