Nekad BigGurk | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BigGurk

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? 🎄BigGurk🎄

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Fredrik Möller och är född 1980 jag växte upp med min ensamstående mamma och min bror som tog hand om mig med begränsade pengar. Jag och min bror blev väldigt nära under min uppväxt och han lärde mig mycket om hur det var i livet. Jag kunde inte gå i skola dom första åren för att min mamma inte hade pengar men när jag började skolan fick jag tillgång till skolan. Jag hade inte så många vänner och började vara lite mer med äldre. Efter skolan så fick jag ett jobb på en bilfirma och känade lite pengar. Nu så är jag 43 och har en bror som jag lever med. Mina intressen handlar mycket om bilar och att sälja bilar eller att jobba med bilar som meko. Jag är en väldigt social människa och vill gärna ha många vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt mogen, bra och vuxen nivå av RP. Jag kommer till exempel skriva i en bil crash /sme Ont i nackbennnet. Eller /sme Svimmar. /sme Vaknar till. Jag har spelat på Unive förut och jag har spelat på andra serverar också så jag har lite erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det är inte bara för dig själv och blir rik bara för att satsa på det. Utan det finns flera sätt och göra andra saker. Du ska inte bara spela för din egen glädje utan du ska respektera och spela så andra också tycker det är kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT: Då kan du inte typ lägga en burnout framför polisen bara för att du vill ha ett snutjag. NLR: Ifall du dör tillexempel så kan du inte komma ihåg något från innan du dog eller ifall du svimmar så kan du inte minas vem som gjorde det SUNT FÖRNUFT: Du kan till exempel inte dra upp med en porsche på ett berg och bara hoppa runt eftersom det är inte realistiskt FEAR RP: Ifall någon håller en pistol mot ditt huvud så måste du vara rädd för ditt liv precis som i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på UNIVE i unifär 2 år och på den tiden har jag fått under 10 banns så jag vill nog säga att jag har effaranhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktär mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka