Accepterad BigGurk | Ban Överklagan [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigGurk

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447578541/

Ditt Hex-ID: 110000158a697ad

Vad är din discord tagg? BigGurk

Vem var det som bannade dig? FCDavve

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-10 202307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FCDavve valde att banna mig där han antog att jag som polis provecerade gäng medlema i grove

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega stod nere i rundellen och pratade med folket där nere där det bara var unifär 4 personer, jag stannade där nere för att jag känner han killen jag ratade med mest alltså nino von lantz han är min bror irl och därför känner vi varandra ingame. Jag har kännt hans karaktär i ett långt tag där vi rpat innan jag blev polis och även bytt importer med varandra. Jag vet klart om det som stås i polis dcn om att man inte ska stå två asperanter i grove och provecea och de gjode vi ej helle. Jag var inte dä för att povecera och jag tyckte int ejga gjode det heller då jag pratade med min kompis och ingen annan. jag sökte inte igenom någon, jag aristerade inte någon , jag hottade inte någon utan jag var där för att prata med min kompis vilket finns i de klippen FCDavve har tagit. . Jag vill också lgga till att jag inte visade något våld eller vapen eller på något sätt visar att jag vill börja skjutas då jag vet att många i grove går med vapen däförvar jag inte hetsig eller hottande mott någon för att jag var rädd om mitt liv som polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker såklart att alla staffs har en bra anledning för att banna någon men jag tor också att det finns flera perspektiv av detta då han såg det som hetsande eller povecering och jag bara patade med min kompis ig, jag kom inte heller ditt för att göra något annat än att prata, jag ville inte heller prata med någon annan förutom nino von lantz alltså min kompis ig vilket var väldigt klart i alla klipp då jag inte gjorde något fö att provecera.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men jag har inte blivit bannad för något liknande innan då jag alldrig har varit polis och inte bannad för detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade så klart nu i efterhand undvikit situationen helt men i det lägget hade jag nog inte stannat där utan bara sagt hej eftersom att jag nu vet att det är inte är så smart att stå i grove själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka