Accepterad Biggo Wallakas | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggo Wallakas

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198288014358/

Ditt Hex-ID: 110000113890c16

Vad är din discord tagg? biggooo

Vem var det som bannade dig? ZAKKE

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag plockar kemikalierna och sedan trycker X för att få det gå lite snabbare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Plockade kemikalier bland mycket folk och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Det var mitt fel eftersom jag använde mig av ´´emote abuse´´ förstår nu att det var fel. Om jag ska vara ärlig visste jag inte om man fick göra som jag gjorde eftersom jag sätt flera göra det och man hör lite allt möjligt om det, men kommer självklart inte göra det igen eftersom jag nu vet vad som är rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban som jag vet på denna server. Ser att det står 5 tidigare bans och de måste varit VÄLDIGT länge sedan för kommer inte ihåg själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt tangenten X medans jag plockar kemikalier. (inte andvända emote abuse för något) skulle aldrig gjort om jag hade fått reda på detta innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och kommer inte upprepas nu jag vet att det är fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka