Nekad Biggo Wallakas | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Biggo Wallakas

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198288014358/

Ditt Hex-ID: 110000113890c16

Vad är din discord tagg? biggooo

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Bild på banmeddelande: baf.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såg endast från polisens vinkel av händelsen därför såg det fel ut från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid ett område med en taurus på mig, blev sedan stannad av polis som ber mig stänga av fordonet men jag väljer att åka ifrån eftersom jag står väldigt nära ett område.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja felaktig / Eftersom från Akems sida såg det fel ut att åka ifrån utan någon anledning, medans jag inte tycker att det bryter suntförnuft att åka ifrån en polis när man står precis vid ett område och sedan även bära en pistol.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidigare bans har jag lärt mig av och har aldrig mer inträffat, De mesta har bara varit små fel och missförstånd som vi snabbt löst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske försökt chansat att få en längre diskussion med polisen och löst det därifrån men tycker fortfarande inte jag gjorde något man inte får göra i denna händelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Varför öka misstankarna vid en trafik stopp?
Polisen får ej söka igenom dig pg en trafik stopp.
om du inte är misstänkt för något brott

Tillbaka