Nekad BiggieN | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BiggieN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nishanzado/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nineb

Vad är ditt discord namn? Vito#5644

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är baserad på en 20åring man som vill leva gangster livet. Han har haft det knasigt men han är driftig och vet hur man gör para. Han är redo att göra allting bara för att tjäna pengar. Men samtidigt vill han skaffa vänner för livet. Han heter Nineb Men i gatan han är känd för Biggie / Big N.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en rolig, kreative och respektfull grabb. Jag skulle följa alla regler även fast jag är ny, Jag är snabb lärd och gör rätt ifrån mig i svåra lägen. Jag tycker att jag skulle kunna hjälpa communityin i att växa, utveckla och jag skulle jätte gärna vilja investera. I spelet skulle jag hundra procent kunna göra ett gäng som skulle lyckas. Jag kommer se till att mina vänner följer reglerna och spelar spelet med respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Investering, Utveckling och skapning av gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter alla ha kul, Och inte är alltid tråkig och förstör bara för ens egen skull, T.ex. att man låter ett gäng vinna en fight bara för kulskull. Och sen kan man göra en scenario i sjukhuset så inget är tråkigt.

Hur hittade du Unive? Genom Five M server listan, Sen Joina jag discord och nu är jag här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka