Accepterad BiggieByn | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BiggieByn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198988668332/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Biggie#2422

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en social grabb som är bra med alla typer av människor inte ute efter pengar eller makt utan bara en grabb som är ny inflyttad in i staden
Bakrund - En grabb med höga ambitioner som har haft en tuff uppväxt,
Personlighetsdrag - han är passiv och har svårt och lita på folk
men i rätt händer och med rätt folk runt om sig är han ytterligt lojal till sina nära och kära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har den mentaliteten till bra RP och kommer bidra med bra rp som inte bara är baserad på scripts osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har några vänner här som jag träffade på helt random på servern vilket gjorde det intressant att skaffa medlemskap direkt

Hur hittade du Unive? Jag vart tippsad av en vän som spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är först och främst att bidra med den erfarenheten ja har inom RP då jag är 22 år och har kört RP i snart 3-4 år
Och hoppas att folk ser de som ett bra exempel och då tar efter lite så vi kan höja rp nivån så alla gamla samt nya spelare är nöjda och får en bra bild och ett bra första intryck av servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är klart tydligt vilket är att skaffa vänner/kontakter att skapa feta långdragna scenarion tillsammans med dem som är villiga att delta

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej hade en egen server som tyvärr fick lägga ner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka