Accepterad BiggieByn | Ansökan till Servervakt (Borzy, Naod)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BiggieByn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Cali

Vad heter du på discord? Biggie#2422

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. På servern är jag aktiv runt 6-8 timmar om dagen på unive
Mer ibland vissa dagar
Mycket mer på helger kanske 12-15 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/KtB7ZPz

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på RPn i helhet vilket innebär att en servervakt inte ska gå för att banna folk utan mer att om man stöter på problemspelare så bannar man dem osv osv
En servervakt ska även rapportera problemspelare till staffs för att förlänga deras ban
Spelare som inte ska vara på servern är för högre uppsatta att ta itu med.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa få bort lallare och samt hjälpa VOID när han streamar och det kommer "streamsnipers"
Även för att ja va servervakt innan och tyckte att ja skötte ett bra jobb som det
Har alltid haft servern bästa i åtanke vilket innebär att ja vill att RP nivån ska va på topp
Jag iaktar RPN genom att observera den och sedan agera , för man vet aldrig vad som händer i RPn
Men mest vill ja ha översikt på servern i allmänhet så att alla lallare rensas från den.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrution = Du går emot serverns regler och riktlinjer för att själv vinna på det , eller tex din vän är polis och släpper ut dig ut ur finkan utan RP
Abuse = Att du ressar din vän för att vinna ett scenario eller liknande . eller nån i din närhet för att dem ska vinna på det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka