Nekad BIGGIE69 | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGGIE69

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikel.

Vad är ditt discord namn? Bram_.1 eller Hrj#8638

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikel olofsson 23 år gammal och är uppväxt i stockholm hans uppväxt var inte direkt dålig då hans föräldrar altid fanns där för han och hade job men mikel började hänga med människor som inte hade bra inflytande på han så nu för tiden har han inget jobb och är kriminell och han har inga planer om att komma tillbaka till det lagliga livet på grund av att han tycker det blivit så tråkigt att inte leva med adrenalin varje dag o inte veta vad som kommer hända honom sen så har han ju ett ett dåligt brottsregister så det kommer bli extremt svårt för han att få job så han har inte så mycket att välja på längre då han sumpade sina chanser med skolan osv. Men om han verkligen hade behövt byta karriär i livet hade han nog blivit mekaniker då han älskar bilar som tex bmw mercedes osv. så ett jobb på mekonomen hade inte vart så farligt om han verkligen behövde byta karriär i livet. men som sagt så finns det inga planer på det än så länge. Då cashen rullar in fint som kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har tänkt att jag ska bidra med så bra krim rp som möjligt och har varit krim i flera år på servern så kan rpa måste bara lära mig dom nya krim reglerna vilket jag antar det finns då jag inte spelat på ett ganska bra tag men de lär man sig lätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle tolka det som att man inte alltid ska fokusera på att vinna sceanrion då det kan bli väldigt tråkigt för motparten och kan skapa dåliga scenarion om de är de ändå man tänker på tex som i skottlossningar. förhandling scenarion osv. man ska helt enkelt inte bara tänka på att vinna scenarion hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på servern för länge

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej fick med det mesta

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka