Accepterad BIGGIE69 | Ban överklagan [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGGIE69

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt Hex-ID: 110000140c53d87

Vad är din discord tagg? Tjotjo#6795

Vem var det som bannade dig? Dalarna

Hur lång tid var din ban? 15 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming o nåt mer kommer ej ihåg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag hade en polis efter mig som jagade mig ända sen motorvägen o jag åkte upp mot stan men mitt i allt så krockade jag ganska hårt o då hoppade jag ut ur bilen o rpade inte på skadorna som jag borde gjort väldigt dumt av mig tänkte inte riktigt till när jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det var det här snutjaget jag krockar osen när jag springer iväg blev det restart mitt i allt så då sa staffen till mig att hoppa support jag gjorde det och han förklarade vad jag hade gjort fel vilket jag tycker var väldigt bra så han inte bara bannar utan förklaring han bad mig gå ingame så han skulle banna mig o jag gjorde det felet jag gjorde var då powergaming. så blev typ bannad direkt efter servern kom upp igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban av staffen då jag till och med förstår och inser vad jag gjorde fel jag krockade och rpade inte på skadorna vilket jag förstår är orealistiskt så jag förtjänar bannen jag tycker faktist staffen dalarna var extremt trevlig mot mig som förklarde allting jag gjorde fel osv o om jag får en till chans kommer det här såklart inte hända igen vet inte riktigt hur jag tänkte när jag gjorde det ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare felaktigt tex när jag blev slagen på piren av lallare o då blandade en staff ihop mitt id med en annan som lallade men annars har jag inga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat istället för att bara börja springa där ifrån när jag krockade så skulle jag rpat på skadorna ordentligt med /me osv asså bara göra hela scenariot bättre kunde faktist till och med om jag tänker efter inte stuckit ifrån polisen men jag stack för jag inte hade körkort vilket var lite dumt med så från och med nu om jag får en ny chans kommer jag ta Rpn mycket mer seriöst för jag gillar verkligen den här servern och det suger att vara bannad. kommer tänka mer på att rpa seriöst för irl kanske hade man inte stuckit ifrån polisen bara för man inte har körkört men men gjort är gjort ber om ursäkt hoppas jag kan få en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut har tänkt igenom det jag gjorde nogrant dessutom fick jag också en förklaring av staffen som bannade mig vilket jag uppskatar jag kommer förbättra min rp extemt mycket det här kommer inte hända igen att jag kommer krocka och inte rpa ordentligt med skadorna och ska tänka på att man inte ska köra ifrån polisen för det blir ganska tråkig rp för dem med.

Har du läst våra regler? Ja

Snälla läs igenom allt ber så hemskt mycket om ursäkt vill verkligen börja spela igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka