Accepterad BIGGIE69 | Ban överklagan [.Ma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGGIE69

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt Hex-ID: 110000140c53d87

Vad är din discord tagg? Bram#0557

Vem var det som bannade dig? ICE/Kårken

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm.Rdm.suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag körde bil med min polare på motorvägen vi hade köpt nya importer o skulle köra lite me dem sen när vi körde lite längre upp mot sandy var det massa bilar som var parkerade på sidan av motorvägen jag körde fort o han inte svänga så jag körde in i deras bilar.det var inte meningen såklart så jag själv under de tillfället o när jag hoppade support så tyckte jag inte jag borde blivit bannad men när jag tänker till nu i efterhand så förstår jag bannen.+ att han som jag körde med på motorvägen råkade köra in i mig lite där bak sen laggar de så mycket när man kör fort också så han tpade sig typ framför mig o det blev väldigt konstigt så det var därför jag inte han svänga undan från dem som jag råkade köra in i tyvärr ber om ursäkt för det var inte meningen att göra det såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad lite efter att jag krockade in i bilarna som stog vid sidan av motorvägen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är en Rätt ban då jag vet vad jag har gjort fel och snackade även i supoort om det och dem förklarade för mig vad jag gjorde fel och varför dem banna mig så jag vet exakt vad jag ska ändra på om jag får en till chans dem sa att jag skulle tänka mer på att hålla hastighets gränsen på motorvägen och det förstår jag till 100 proucent och det här kommer aldrig ske igen det var bara onödigt av mig att tävla mot min kompis med våra importer på motorvägen Ber om ursäkt för detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång tidigare för powergaming när jag inte rpade tillräckligt efter en krock med min bil men har lärt mig efter det och har inte blivit bannad i typ 3 månader sen dess och spelar väldigt ofta. dem andra bannsen har vart felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på att hålla hastighetsgränsen på motorvägen o bromsa in inann det kommer en sväng på motorvägen så det här inte ska hända igen förstår att det var dumt av mig och det kommer inte hända igen att jag kör in i folk så på motorvägen så att något sånt här inte ska hända igen då det bara är onödigt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska köra mer lungt på motorvägen med bilen för att det kan ske såna här saker vilket jag ska göra mitt bästa till nästa gång att undvika som går göra enkelt bara att bromsa in när det kommer svängar på motorvägen. så jag har förståelse till varför staffsen banna mig då dem även berätta i support att de var lite vdm även om jag inte höll me dem under support ärendet men förstår nu i efterhand att det var fel av mig såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka