Accepterad BIGGIE69 | Ban överklagan (Jonne)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGGIE69

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895

Ditt Hex-ID: 110000140c53d87

Vad är din discord tagg? Bram#7128

Vem var det som bannade dig? Jonne

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det är powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att vi gjorde ett värdetransport rån och jag körde en Merca 6x6 och försökte hålla iväg poliserna sen börjar dem preya in i oss med v90 o land cruisers så då rammade jag en polis som satt i en v90 väldigt hårt o körde iväg han det var därför jag blev bannad. Körde också en liten för lång distans utan däck då jag körde över spikmattor som polisen satt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ett långt samtal i support med staffsen som specca scenariot o dem kom fram till att det jag gjorde var powergaming så jag fick en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban förstår till 100 vad jag har gjort fel då jag rammade han med bilen väldigt grovt hårt men jag gjorde det för att polisen halv förstörde scenariot jag blev lite arg o gjorde också fel när jag körde in i polisen så hårt o skicka iväg han. Detta kommer inte ske igen är tacksam att jag inte fick så lång ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för suntförnuft o lite annat när jag var ny men jag har lärt mig av alla dem bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat istället föra att ramma polisen på de sättet kunnat göra de lite lungare o inte så hårt så han flyger flera meter och ksk till o med inte rammat polisen alls äve om dem gjorde de på oss kan jag vara mognare o inse att bara för andra gör fel behöver inte jag också göra det då blir det ju bara ännu värre scenarion o tråkigare rp för båda partena till nästa gång ska jag istället klippa och skicka till staffs och inte göra samma fel som andra gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte andvända mitt fordon på så aggresivt sätt istället kan jag köra lite lugnare eller inte ramma dem alls. Och även att jag inte får köra så långa avstånd utan däck på min bil även om de inte hade blivit så irl så har jag lärt mig att man ska rpa på Gta fysikerna i visa tillfällen. Så jag har lärt mig av mina misstag och kommer göra mitt bästa för att det här aldrig ska hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Du har lärt dig utav din ban, och får en andra chans och jag hoppas inte detta händer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka