Accepterad BIGGIE69 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGGIE69

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt Hex-ID: 110000140c53d87

Vad är din discord tagg? Bram#3455

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Afk på drog ställe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag hade vart vid ett drogställe i ungefär 35 minuter och då skulle jag gå o hämta nått o äta jag trodde såklart inte att nån skulle komma dit då det inte är jätte många som vet om det heller för jag var där igår och tog över på morgonen och ingen hade tagit över det tills nu imorse. men förstår såklart vad jag gjorde fel om man ska gå afk får man dra därifrån och stänga av spelet så något sånt här inte ska hända väldigt onödigt av mig och ångrar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså jag var vid ett meth ställe och tillverkade lite nu på morgonen och då så var jag där i ungefär 35 minuter utan att någon hade kommit så jag gick och skulle hämta något och äta sen när jag kom tillbaka var jag bannad. Förstår bannen till 100 proucent och det kommer ej ske igen. Det är väldigt svårt och berätta också vad som hände precis inann jag blev bannad då jag inte var där kom bara tillbaka att det stog att jag var bannad så har ingen aning om vad som hände ingame men antagligen så har något annat gäng kommit dit försökt råna mig eller bara snacka. Men det kan också vara så att vo11ce specade runt och specade mig ett tag och han kanske såg att jag inte hade rört mig på ett tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart inte en felaktig ban då jag var afk vid ett drogställe men som sagt trodde inte någon skulle komma då jag o mitt gäng tog över det igår och ingen hade varit där tills idag men såklart ska jag inte stå afk för det väldigt dumt av mig. men vad ska man göra alla gör fel nån gång tyvärr

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tex för powergaming för när jag var ny till rp och inte kunde några regler men nu kan jag alla såklart och har aldrig blivit bannad för det igen så jag lär mig av mina misstag för varje ban jag får men den här bannen var väldigt onödig av mig vet inte riktigt hur jag tänkte när jag gick afk en liten stund på ett drogställe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat istället för att gå afk på ett drogställe hade jag kunnat åka därifrån och stänga av spelet på ett säkert ställe där inte ett scenario som det här hade kunnat ske men jag vet inte heller vad som hände ingame för när jag kom tillbaka såg jag bara att jag var bannad men fattar vad jag har gjort fel och det här är något man lär sig väldigt lätt av och kommer aldrig stå afk vid ett drog ställe igen såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja abslout det har jag till nästa gång jag behlver gå afk mitt i allt kommer jag istället åka till ett ställe där inget scenario kommer hända och stänga av spelet där men som sagt innan vet inte väldigt många om det där stället och jag var där igår och tog över drogstället och då hade ingen varit där på typ 1.5 dagar så förväntade mig verkligen inte att någon skulle komma dit nu på morgonen också men jag förstår såklart min ban det kommer ej hända igen det är en väldigt lätt ban att lära sig av helt enkelt stå inte afk.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka