Accepterad BIGGIE69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIGGIE69

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt Hex-ID: 110000140c53d87

Vad är din discord tagg? knut.1 Hrj#8638

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag hade undvikt en ban som jag fick vintern 2020. Som va en blacklist för att en polare kallad janne skulle starta egen server o då var jag delaktig i den. och vad jag har hört så blev alla som var med i den servern fjällbacken då blacklistade på grund av att det blev någon konflikt mellan servrarna. Spelade inte så mycket fivem då satt bara med Janne o dom andra grabbarna som var delaktiga i den servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de var en dag som vilken annan satt i krim dcn o snackade med folk så blir jag bannad från dcn o ig servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte det jag gjorde var fel och då ska jag såklart stå för konsekvenserna som kommer med det. Även om jag hade svårt för att göra det när jag först blev bannad för några år sedan. Men nu är jag bannad för det jag gjorde så får försöka be om en ny chans istället för att undvika staffet man får när man inte följer reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för många olika saker då jag spelat på servern ett riktigt bra tag. men har förskt lära mig så mycket som möjligt av alla mina bans. Men den här bannen har jag såklart lärt mig mest av då jag varit bannad i 9 månader nu o de är riktigt tråkigt o inte kunna köra på servern för något dumt jag gjorde länge sen. Saknar helt enkelt o rpa på unive då jag tillbringade väldigt mycket tid på servern innan jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter jag blev bannad 2020-2021 någonstans där i mellan på vintern så tog jag kontakt med både dig phillip och quirkz och kommer ihåg att janne fick en ny chans o då frågade jag quirkz om jag också kunde komma tillbaka. han sa att jag skulle vänta lite o göra en ban överklagan efter några veckor. Men jag tänkte väll inte riktigt så långt o bestämmde mig för att göra ett nytt dc konto o komma in på servern igen. för att jag aldrig blev bannad ig. Vilket var riktigt onödigt ångrar det som fan idag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att stå för det man har gjort o inte försöka undvika sina problem. Under tiden jag spelade på servern under annan identitet så blev jag aldrig bannad på ungefär 6 månader jag spelade på servern. Förutom gången då jag blev bannad för ban evade såklart. så vill säga att jag kan rpa och att jag kommer bete mig om jag får en till chans. Var även typ 13-14 då jag blev bannad 2020 har mognat till mig en hel del sen dom tiderna då jag är 17 nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka