Accepterad biggie193 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

biggie193

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192786731/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? papa smurf#9015

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter biggie juke och är uppväxt i en liten by som heter paleto. biggie har haft det jobbig men sin uppväxt för hans pappa håller på med alcohol och droger. biggies familj är minus på kontot så biggie för sno grejer T.EX . bilar dricka och mopeder. biggie vart tagen av polisen när han tjuvkopplade en lamborgini. han togs till fängelset. hans familj kunde inte köpa ut honom så han satt inne i 2 år för grov stöld. när biggie kom ut från fängelset så tog polisen biggie till en stad som heter unive. biggie har hört bra ryckten om unive så han ville bo där. polisen sa att biggie gör inga dumheter nu annars så blir det längre i fängelset. biggie har alltid gillar bilar i sitt liv så han skulle vilja jobba med meko. när biggie har fått ett jobb skulle han glida runt i 90 tals bilar och med tjejer. biggie vill hälsa på sin familj men han tror dom är döda. när biggie har jobbat mycket så siktar han på att bli polis eller meko chef. han tyckte att han kan hjälpa folk som va i hans situation.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja bli medlem för då kan jag börja jobba med det jag alltid viljat jobba med mekonomen eller polis. tycket dom jobben är coola och då kan man hjälpa folk. jag skulle också kunna bidra med högt RP samt roliga/ bra scenarion. man kan göra mycket mer grejer när man har medlemskap. man låser upp en helt ny värd i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra RP, och även skapa roliga scenarion. kommer jobba hela tiden också om jag får chansen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska RPa som jag hade gjort IRL. T.ex om jag blir jagad av polisen och lämnar bilen så kan jag inte springa för evigt.

Hur hittade du Unive? av kompisar och youtube

Vidare till muntlig intervju! Lycka till! Utveckla lite mer nästa gång!

Tillbaka