Nekad biggie193 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggie193

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192786731/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? papa smurf#9015

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Biggie juke är född 2000-01-01 i en stad som heter sandy. Biggie har haft en svår uppväxt med familj och kompisar. Biggie är en arg/ledsen kille för när han va liten fick han aldrig några vänner och hans pappa va en knarkare och han morsa har gårt bort. Biggie har pengar problem så han har börjat snatta. Biggie gillar och snatta godis eller åka cykel. En gång vart Biggie tagen av polisen och då sa dom, Biggie om vi får tag i dig när du snattar så utvisar vi dig från sandy. dom tog biggie 1 gång till och han vart utvisad till en stad som heter unive. Biggie hoppas att han får jobb och många vänner i staden unive. han dröm är att jobba som polis. Han vill jobba som polis för att hjälpa folk som va i hans sitvation.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? man öppnar en helt ny värd i unive när man blir medlem. jag vill bli medlem så jag kan bidra med roligt och bra senarion och högt RP. det blir roligare Rp när man e medlem så kan jag bli polis och få bättre RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga senarion och bra RP samt om det finns en trollare så ska jag inte sjunka till hans nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid måste vinna och man kan förlora.

Hur hittade du Unive? kompisar och youtube

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka