Accepterad biggie193 | Medlem ansökning (Azze)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggie193

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192786731/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? papa smurf#9015

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter biggie. Biggie är uppvuxen i en stad som heter palito. Biggie har bara sin mamma i livet för att han papap gick bort när han bara var 4 år gammal. Biggie har alltid vart en bråk unge och en tjuv. Han snattar från butiker,skolan, ryggsäckar och mycket mer. Biggie vart tagen av polisen en gång när han tog en chips påse polisen sa om jag hittar dig igen biggie såhär så utvisar jag dig från palito. Biggie gjorde ett rån senare på dagen och vart utvisad lika snabbt. han vart utvisad till en stad som heter unive. nu är biggie 22 år gammal och har börjat i polishögskolan och vill polis. han vill bli polis för att kunna hjälpa personer som va i samma situation som biggie.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att då låser jag upp en helt ny värd i unive, t.ex jag kan börja jobba tjäna riktiga pengar sen köpa kirm osv.jag har spelat och tycker det är roligt utan men med är roligare. hade vart roligt att vara polis och kunna hjälpa stan för att det ej finns många poliser online. jag kan biddra med högt rp samt roliga och bra scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra RP roliga scenarion utveckla servern hjälpa folk i ooc om dom behöver. sprida posivitet så folk kan vara glada. och jag gillar o prata så då blir det mer RP än att alla sitter i en bil och är tysta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid måste vinna och man kan förlora och då måste man acceptera det.

Hur hittade du Unive? en kompis sa att det är en seriös RP server

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka