Nekad biggie193 | Ansökan till Servervakt [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggie193

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad heter du på discord? papa smurf#9015

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? sommarlovet är mellan 13:00 till 03:00 eller 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6-7 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger men nästan är allt från när jag började.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en vakt som ska skydda servern från folk som bryter mot reglerna eller hjälpa folk som fattar 0.
en servervakt ska kolla hur folk RPar och följa efter folk om servervakten tycker nått är lite skum om hans RP. och en servervakt ska kunna ressa folk om dom har RPat på det. Servervakten ska göra småjobbet för staffsen ska göra det lite större och dom har inte tid för o banna/kicka lallare hela tiden.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som Servervakt för att jag är aktiv varje dag och spelar kanske 7 timmar om dagen. jag ser väldigt många personer som lallar eller almänt bryter mot unives regler. jag kan alla kommand för servervakten så jag fattar vad jag gör t.e.x

/toggleid för att se id på personen

/svbann (id) banna nån i en timme

/kick (id) kicka nån ut från servern

/togglename för att se personens namn

/revive (id) för att återuppliva någon

/dv för att ta bort en bil som är i vägen

jag letar aldrig efter några problem när jag ska banna nån kollar bara deras RP och hur det går. jag tar kloka bestult om det ska vara bann eller kick. är in vändlig mot mina kompisar eller nån jag känner och skulle aldrig abusat i mitt liv.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som är snabbt på att banna/kicka dom som förstör och bryter mot reglerna. En bra servervakt ska vara aktiv och göra sitt jobb. Servervakten ska inte använda sina perms för att kunna vinna ett senario.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt jag tycket att korruption är när man är i en skottlossning och ska kolla vart mannen är så skriver man /toggleid och sen ser du vart han är igenom väggen och då har du en fördel.
jag tycket att abuse är när man har dött av svält eller törst så /revive du dig själv så du inte behöver dö.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka