Nekad biggie193 | Ansökan till Servervakt [Isacc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggie193

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad heter du på discord? papa smurf#9015

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? under sommarlovet: 14:00 till 04:00 eller 12 till 02-03
under skol vecka : måndag 16: 30 till 00.00 tisdag: 15:00 till 23:00 onsdag 14:00 till 22:00 Torsdag 15:30 till 00:00 fredag 13 30 till 03: 00 lördag 13 00 till 03:00 söndag 14 00 till 22:00
DETTA ÄR EJ EXAKT RÄTTA TIDERNA! men under sommarlover är det 100%

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6-7 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger och det var länge sen för jag kunde ej RP bra.

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som ska hjälpa servern och höja RP. servervakten ska banna lallare och förstörare eller kicka det beror på. Servervakten ska sva bilar som är i vägen eller bara nån har lämnat det tar bara onödig plats i servern och kan förstöra RPt.
Servervakten ska också ibland kolla när folk RPar och dom kan det. En servervakt måste vara online ofta och kunna ressa folk om dom behöver men först måste dom kolla om dom har ljugit i raporten.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är aktiv varje dag o spelar. jag hjälper folk när dom behöver och bannar eller kickar dom som bryter reglerna. är mogen och har respekt i mig. jag skulle inte banna nån o skriva sug på denna.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som är väldigt aktiv och kan sina grejer. En bra servervakt ska kunna alla komandon som det finns för dom. Det är också viktigt att personen kan skriva snabbt så den som bröt mot reglerna inte kan göra mer kaos. en Bra servervakt måste också kunna vara vändlig mot alla oavset om personen är otrevlig eller inte.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är att du hjälper någon för pengar irl eller ingame T.ex han skriver till dig pm och säger ressa mig för 20 kr swich och jag gör det då är det korruption.
Abuse är att du missbrukar dina krafter ingame T.ex du ressar dig själv i ett senario där man dör och du vill vinna så du ressar dig o dödar han. Eller ett annat T.ex är du har hamnat i skottlossnings senario och du svbannar han så du vinner senariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka