Accepterad Biggie J | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biggie J

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Friberg

Vad är ditt discord namn? WHwille#4335

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2010

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Abdulla Isak.
Jag växte upp i en liten ort som heter Ljungbyholm som ligger en liten bit utanför Kalmar. (Föddes 2001/06/02). Jag växte upp med mina två adoptivföräldrar Jessica och Andreas och min lillasyster Amelia. Min mamma fick cancer när jag bara var fem år gammal. I skolan hade jag det ganska tufft för jag var ofta väldigt ledsen för att jag var rädd om min mamma och vad som skulle hända med henne. Det ledde till att jag hade det svårt att koncentrera och blev ofta mobbad av de flesta klasskompisarna. Efter mycket velande fram och tillbaka så bytte jag tillslut skola till en skola i Kalmar. I Kalmar så blev det bättre, nästan alla vara snälla mot mig. På den nya skolan var det många som spelade fotboll så jag började i ett fotbollslag som hette Kalmar FF jag blev snabbt väldigt bra på fotboll och skaffade många fler vänner än jag hade innan. I skolan höjdes mitt betyg också snabbt från ett E till ett C. I slutet av 6an så gick tyvärr min mamma bort. Det gjorde mig helt sjukt ledsen och det kändes som att hela världen skulle gå under. När min mamma hade gått bort så ledde det ganska snabbt till att vi behövde sälja vårt hus och flytta till en lägenhet för pappa klarade inte att ta hand om allt och han hade inte direkt den mest välbetalda lönen. När jag började 9an så blev jag scoutad av fotbollslaget Barcelona de såg hur bra jag var på fotboll, det var verkligen min grej. Eftersom att jag blev scoutad blev jag väldigt glad och glömde nästan bort det med min mamma. I Barcelona tjänade jag till och med pengar pengarna använde jag till att hjälpa min familj. Allt började gå uppåt för mig. Men det gick snabbt neråt igen. I en av matcherna mot Manchester City blev jag tacklad väldigt hårt och blev drabbad av svåra skador. Ungefär ett år efter skadan kunde jag lyckligtvis gå normalt igen. Nu söker jag efter ett jobb som en normal person. Pengarna behövde jag inte heller riktigt tänka på för jag hade fortfarande hade pengar kvar ifrån fotbollen. Nu är jag en trevlig, lycklig och glad man.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget RP jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RP som att det är ett riktigt liv och även om jag inte vinner scenariot, t.ex En polis jagade mig och att jag blir trött och ramlar så att polisen vinner scenariot.

Hur hittade du Unive? Kollade på mycket streamers och Youtube och blev rekommenderad om Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka