Nekad Biggie | Chef-jobb ansökan [Bennyb

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3260
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3260

Gäst
Användarnamn: Biggie

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor chef

Vad heter du IRL? Theo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 657

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker jag borde bli chef över vianor för att jag är erfaren med tanke på att jag jobbade där i ungefär 1 månad. Jag tycker jobbet passar mig väldigt bra och jag tror att jag kommer driva företaget väldigt bra. Jag är trevlig mot alla kunder och är väldigt aktiv om dagarna så kommer kunna hjälpa väldigt många. Jag kommer kunna anställa många som jag tycker passar för jobbet och se till så att alla anställda är aktiva och gör ett bra jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mycket, som sagt så har jag jobbat där innan så jag kan mycket om hur man gör inom jobbet t.ex anställning, priser osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Biggie och är 20 år. Hans intressen är bilar, pengar och att jobba. Han var född i Sverige och han hade en bra uppväxt med rika föräldrar och stort hus. Biggie är lite kriminell men han vill komma bort från det livet och få nya och bättre jobb. Alla hans vänner är kriminella så det är svårt för han att börja på ett vanligt jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? 13:40-23:00 På vardagar
12:00-03:00 På helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka