Biggie | Ansökan till Support [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3260
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3260

Gäst
Användarnamn: Biggie

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? BIGGIE#6666

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:10-23:00
Onsdag 14:00-23:00
Torsdag 15:10-23:00
Fredag 15:20-04:00
Lördag 10:00-04:00
Söndag 10:00-23:00

Berätta om dig själv Jag är 14 och gillar att spela fivem, jag älskar att hjälpa folk och det är just därför jag ansöker till support. På min fritid brukar jag spela fivem med mina kompisar och rpa.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer kunna hjälpa med ungefär allting, nästan alla mina timmar på FiveM är på multistaden så jag känner att jag har mycket erfarenhet med servern och kan hjälpa med nästan allting (Förutom om någon över mig/en admin måste göra det, då kontaktar jag dom givetvis). Jag kommer alltid sitta i support och ta folk så snabbt som möjligt, jag kommer också vara trevlig mot varenda person jag möter i support för att dom ska få en bra support upplevelse. Jag kommer såklart dra ner mina RP timmar också så att jag har tid att hjälpa alla. Jag har 2 skärmar så jag kommer ha forumet på ena skärmen och discord på den andra hela tiden. Jag kommer sträva för att höja mig ännu högre och göra en så positiv inverkan på servern som möjligt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan 14 Juli 2020

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Som sagt så älskar jag att hjälpa personer och jag känner att jag har spelat på servern tillräckligt länge för att veta tillräckligt mycket om spelarbasen för att kunna lösa deras problem. Jag har också varit staff på lite andra serverar sen innan och vet hur man bemöter folk på bästa och trevligaste sätt, jag har träffat många staffs som är otrevliga och det vill jag ändra på.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer bidra med positivitet och bra skötta staff ärenden i support, jag kommer också bidra med att jag kommer vara aktiv och göra bra jobb ifrån mig.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, som sagt har jag varit staff på andra serverar förut och kan mycket om hur man kan vara en bra och trevlig staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan ungefär alla commands:
/revive ID (för att återuppliva spelare)
/tp x - y - z (för att tpa till coords)
/goto ID (för att tpa till spelare)
/bring ID (för att ta en spelare till dig)
/dv (för att ta bort bilen)
/noclip (för att noclipa)
/slay ID (för att döda spelare)
/freeze ID (för att frysa spelare)
/coords (för att se coordsen du är på / tror också denna kopierar coordsen till din clipboard)
/addkey exempel (för att ge dig själv en nyckel)
/setjob ID exempel GRAD (för att ge ett jobb)
/sqlban ID TID ANLEDNING (vet inte om ni har detta men ni hade det på eran esx server)
/sqlunban STEAMNAMN eller HexID (vet inte om ni har detta men ni hade det på eran esx server)
/giveitem ID exempel SUMMA (för att ge dig ett item)
/kick ID ANLEDNING (för att kicka spelare)
/car - /v (spawnar en bil, vet inte om ni har /v eller /car men lär nog märka det)
/tpm (tpar dig till din waypoint)
/spec ID (för att speca spelare, du kan också trycka insert för att få upp spectate menyn om ni inte har bytt keybind)
/announce (Skicka ett meddelande i chatten till hela servern)
HOME KNAPPEN = Staff meny
I Staff menyn kan du ge folk perms, bringa till dig, frysa, osv.
För att ge någon perms så öppnar du menyn och trycker på spelaren. Då kommer det komma upp "grupp" och "tillgångsniva". Tillgångsnivå finns 1-4 och grupperna är mod, admin, superadmin, och _dev.

Jag lan också mycket om scripts.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag skulle säga att jag har väldigt lätt för det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Senast ändrat av en moderation:
Tycker en intressant fråga är hur du ställer dig kring ditt förflutna och kring dina vänner (September-November) tiden.

Vad menar du?
Det jag syftar på är det du tillsammans med Actys bland annat höll på med under föregående månader. Det är rätt allvarliga saker.

Det jag syftar på är det du tillsammans med Actys bland annat höll på med under föregående månader. Det är rätt allvarliga saker.
Om du syftar på DDos hoten mot folk så var jag aldrig inblandad, vad jag vet så har jag aldrig hotat att ddosa någon. Och om du syftar på när vi gjorde en egen server så var det för vi hade tröttnat på multi och ville prova något nytt, det var inget hat mot multi då. Och sen så vet jag ju att vissa inviteade folk från multi till våran server men det var inte heller jag som gjorde det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka