Accepterad biggi21213 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggi21213

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Biggi#9493

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. han heter Abdi Abdulla och är 31 år och 187 cm lång. han har en familj med en mamma som heter Sara och en pappa som heter Mohammed och en bror som heter Abdu och en annan bror som heter Yasin Dennis, mamma och pappa bor i samma hus och är gifta med varandra och deras barn flyttade bort, liksom huset och flyttade. till olika städer Yasin flyttar till Norrköping och Abdu flyttar till Malmö och Abdi till en unive stad där han vill bo resten av sitt liv eftersom han känner att den här staden är bra för honom att bo eftersom han har många jobb att välja mellan. och han känner att han har många vänner i stan och han hoppas kunna ha kul med sina vänner och han jobbar också hårt för att få pengar så att han kan köpa en bil så att han kan åka till jobbet och bli hämtad. vänner och kanske också barn och fru kommer. På fritiden gillar Dennis gym och pingis, han gillar också att spela lite fotboll med sina kompisar för det är vad de gör och han gillar att klura ut saker på fritiden. han är ganska rastlös, han vill göra saker hela tiden och vill alltid hitta nya vänner och killar att umgås med och göra nya roliga saker. Han hade en mormor som dog vid 22 års ålder och sedan dess tänker han på sin mormor nästan varje dag, älskar henne väldigt mycket, sover lite lat varje dag, så han dricker och ibland något annat. vad han tycker De som dödade honom lever fortfarande, liksom hans farfar och mormor. De mår alla bra och bor i samma stad som Dennis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan leverera innovativa karaktärer, intressanta berättelser och roliga interaktioner som berikar serverrollspelet. Jag har erfarenhet av att skapa unika bakgrunder och personligheter för mina karaktärer, vilket kan lägga till variation och djup till serverns RP-värld. Jag är också bra på att anpassa mig till olika RP-situationer och samarbeta med andra spelare för att skapa minnesvärda stunder. Med min entusiasm och mitt engagemang strävar jag efter att vara en aktiv och kreativ kraft på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du medvetet agerar för att låta den andra sidan eller konkurrenten vinna i ett scenario. Det skapar en balanserad och spännande spelupplevelse där båda parter har chansen att lyckas.

Hur hittade du Unive? youtube, tiktok, twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka