Nekad biggi21213 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biggi21213

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? biggi#9493

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi abdulla, han är 25 år, han hade en tuff uppväxt som liten, hans pappa drack mycket när han var liten. När Abdi var 12 år gammal började han umgås med fel personer och hamnade i den kriminella ringen, han började göra olika jobb åt stans äldre, sedan gick det från ont till värre och han hamnade i det kriminella ringa. När han kom ut ur fängelset flydde han staden med sin pappa för att han inte skulle fastna i kriminella kretsar igen. Sen när de flyttade så var det bra ett tag men sen 6 månader senare började han kissa igen sen åkte han till lvu igen vid 16, sen 6 månader senare kom han ut och sen var de lugna igen. Nu flyttar han till byggstaden så att han inte hamnar i brottskretsar när han är 17, men det slutar med att de hamnar i brottskretsar igen, så nu ger hans pappa upp. Sedan skickar han pappa bort han och vill typ inte ha någon kontakt med abdi.

Abdi börjar leva för sig själv. han bygger upp ett företag som säljer bilar eftersom bilar är en av hans största intressen. han börjar med att köpa in lite billigare bilar eftersom han skall få företaget att gå runt. Dom senaste månadera går det bra för abdi, på 3 månader har han dragit in över 10 miljoner. När abdi en dag år ute och går på stan så möter han sin pappa. Hans pappa ber han om att få lite pengar men efter som abdi har haft en hård uppväxt och hans pappa har bettet sig dåligt mot han så säger han nej. Efter abdis dålig uppväxt så är han personlihet ganska hård och han bryr sig inte om så mycket. han är väldigt kall grabb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan leverera innovativa karaktärer, intressanta berättelser och roliga interaktioner som berikar serverrollspelet. Jag har erfarenhet av att skapa unika bakgrunder och personligheter för mina karaktärer, vilket kan lägga till variation och djup till serverns RP-värld. Jag är också bra på att anpassa mig till olika RP-situationer och samarbeta med andra spelare för att skapa minnesvärda stunder. Med min entusiasm och mitt engagemang strävar jag efter att vara en aktiv och kreativ kraft på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du medvetet agerar för att låta den andra sidan eller konkurrenten vinna i ett scenario. Det skapar en balanserad och spännande spelupplevelse där båda parter har chansen att lyckas.

Hur hittade du Unive? youtube, tiktok, twitch

Nekad, utveckla din karaktär intressen, personlighet och vad den strävar på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka