Accepterad BIGGBASTA | Whitelist ansökning [Bengt] [Mackan Me1ster]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Vad är din steam profil länk? BIGGBASTA

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikel

Vad är ditt discord namn? BIGGBASTA#7529

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och han är extremt motor interiserad. Han skulle älska få ett job som mekaniker eller bara något med bilar att göra. Han gillar köpa bilar och sälja dem efter någon dag för att han gör dåliga beslut så man kan säga att han inte är rikaste manen i stan. För det mesta är han en väldigt snäll och glad person men om någon gör han något elakt då kommer han göra det dubbelt mycket värre för att han älskar att få hämd på alla elaka personer i stan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag tillbringar väldigt mycket tid på servern. och för att jag vill börja jobba med något bil relaterat så jag kan hjälpa alla andra motor interiserade personer i staden. Det känns ju ochså väldigt gött att vara whitelistad på den enda servern man spelar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag vill skafa ett job och hjälp andra personer i staden med det jag nu kommer jobba med som förmodligen är mekaniker eller något annat

Hur många timmar har du på FiveM? 750 på multi

Hur hittade du Multistaden? Jag hade en vän som spelade på den här servern för nån månad sen och sen des har jag spelat på servern varje dag och spelar minst 5 timmar per dag.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad tidigare när jag var ny på servern men nu så kan jag alla regler och har lärt mig min läxa av alla tidigare banns.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte det är multistaden som gäller Rapportera

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka