Nekad BIGGBASTA | Ban överklagan [vedo]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Användarnamn: BIGGBASTA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HUNDENV5

Vad är din discord tagg? BIGGBASTA#7529

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logg lämnar staff ärende.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev jagad av en mc gängmedlem som jag tyckte gjorde ett orättvist rån på mig för han skjöt mig när jag lyssnade på hans order och allt. då hoppade jag på min hoj och stack därifrån och combat loggade. sen kom jag in i servern igen och en gud tpa mig sen combat loggade jag igen för jag var rädd att jag skulle bli bannad för jag har varit i scenarion förut med gängmedlemar som bara lyssnar på dem och inte mig det var därför jag lämnade staff ärendet. vilket var extremt dumt och jag borde verkligen inte gjort det. ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad av en mc gängmedlem som jag tyckte gjorde ett orättvist rån på mig för han skjöt mig när jag lyssnade på hans order och allt. då hoppade jag på min hoj och stack därifrån och combat loggade. sen kom jag in i servern igen och en gud tpa mig sen combat loggade jag igen för jag var rädd att jag skulle bli bannad för jag har varit i scenarion förut med gängmedlemar som bara lyssnar på dem och inte mig det var därför jag lämnade staff ärendet. vilket var extremt dumt och jag borde verkligen inte gjort det. ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag ångrar det sjukt mycket. jag hade uppskatat en ny chans sjukt mycket för jag har sett andra blivit godkännnda även när dem är blacklistade men det är upp till er om ni tycker att jag förtjänar en ny chans ni ska bara veta om jag blir godkännd så kommer jag inte ens få tanken att göra det duma jag gjorde igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig av alla tidigare banns och ber om ursäkt för det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte combat loggat och lämnat staff ärendet för jag förstår i efterhand hur dumt det var av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det kan man säga att jag har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka