Accepterad BIGGBASTA | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Användarnamn: BIGGBASTA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BIGGBASTA hellcase.com

Vad är din discord tagg? BIGGBASTA#7529

Vem var det som bannade dig? pontus

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag var i ett scenario där vi hade haft skottlossning sen så när vi skulle söka igenom dem så råkade jag hålla inne push to talk så jag sa ´vare inte han som hetsade på gz.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sökte igenom dem som vi hade varit i skottlossning med sen så råkade jag säga ´ vare inte han som hetsade på gz.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig då jag vet själv att jag gjode fel men det var en dum miss av att jag höll inne push to talk när jag skulle prata i dc jag vet vad jag har gjort fel o ska tänka på att inte hålla inne push to talk nästa gång jag ska snacka i dc

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad är tidigare o försöker ta så mycket lärdom av bannsen som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sagt gz ingame dock så råkade jag göra det men det spelar ingen foll för gjort ö gjort men jag har tagit lärdom av bannen iallafall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka