Nekad BIGGBASTA | Ban överklagan [Dippen]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Användarnamn: BIGGBASTA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: asddf

Vad är din discord tagg? BIGGBASTA#7529

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skulle hjälpa min kompis som hade blivit stannad så han hoppade in i min bil och jag hade pistol på mig men när jag täkte skjuta dem funkade det inte. men jag ångrar och ber om ursäkt för det jag har gjort jag borde verkligen inte cloggat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cloggade när jag var i polis jagget sen kommer jag in igen och blir bannad typ 30 minuter efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel till 100 proucent

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tar lärdom av alla banns den här ska jag lära mig ännu mer av den här. 4 av bannsen är felaktiga så jag har igentligen 8 eller 9 banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte combat loggat när polisen var efter mig jag förstår verkligen felet jag har gjort och jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte combat logga det här ska absoult inte uprepas för nu i efterhsnd förstår jag hur himla dumt och onödigt av mig att göra det. det känns faktist väldigt dåligt att vara bannad från den här gryma servern hoppas jag kan få en ny chans ber om ursäkt för det här. hoppas ni ger mig en ny chans för jag kommer förbättra mig

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
På min förra överklagan skrev jag om något annat det var därför jag trodde jag hade gjort något annat vilket jag inte gjort. Jag trodde det inte blev något med det här för att jag blev bannad så långt efter

En fråga. Om du blivit bannad 10+ gånger och du fortfarande combatloggar då du blir jagad av polisen.. Har du verkligen lärt dig då?
För det verkar som du inte gör det.

En fråga. Om du blivit bannad 10+ gånger och du fortfarande combatloggar då du blir jagad av polisen.. Har du verkligen lärt dig då?
Har dock aldrig blivit bannad för combat logg i polisjagg förr

Typ 4 av bannsen jag har fått är felaktiga så jag skulle typ ha 8 eller 9 banns

Typ 4 av bannsen jag har fått är felaktiga så jag skulle typ ha 8 eller 9 banns
Och du tycker att 8-9 bans inte är 8-9 bans för mycket till och börja med?

Vanligtvis så lär man sig av sina misstag och inte gör om det efter ha blivit bannad 1 MAX 2 gånger. Men att bli bannad 10+ gånger... Det verkar som man antingen 1, inte bryr sig om servers regler 2, inte lärt sig reglerna 3, inte vet om när man gör fel

Så jag ställer en ny fråga till dig: Varför ska vi unbanna dig IGEN för 10+ gången då du inte verkar lära dig efter dina misstag? ( Du SKA kunna reglerna )

Och du tycker att 8-9 bans inte är 8-9 bans för mycket till och börja med?

Vanligtvis så lär man sig av sina misstag och inte gör om det efter ha blivit bannad 1 MAX 2 gånger. Men att bli bannad 10+ gånger... Det verkar som man antingen 1, inte bryr sig om servers regler 2, inte lärt sig reglerna 3, inte vet om när man gör fel

Så jag ställer en ny fråga till dig: Varför ska vi unbanna dig IGEN för 10+ gången då du inte verkar lära dig efter dina misstag? ( Du SKA kunna reglerna )
Jag ska läsa igenom reglerna minst 2 gånger till och se till att inte bryta mot era regler jag ber om ursäkt för det här och jag ska aldrig mer combat logga nu i efterhand förstår jag hur dum det var av mig hoppas att jag får en ny chans för jag lovar att jag ska bättre mig och inte göra sånt här igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka