Nekad Bigg boss | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigg boss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Mihajlovic

Vad är ditt discord namn? fizzybops

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bigg Boss 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rättvist och tyst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bigg boss o är stabila 21 bast , jag har haft de bra i livet jag bodde i ett stort i hus med min mamma och min bror, min pappa dog av cancer redan när jag var 2 år gammal så jag kommer inte ihåg min pappa så bra. Jag och min familj var rika han fick allt han ville. När jag var 14 år gammal började jag hänga med äldre killar, dom hittad massa skit som att sno från affärer och ofta slåss för pengar. Jag fick ganska mycket pengar av de, men om pengar brydde jag mig om , jag gav alla pengar tills mina vänner. Det Jag inte visste var att mina kompisar köpte droger för dom pengerna tills en dag var de en kompis var det en kompis som till mig att dom flesta drogar och om jag också ville testa, jag som bara var 14 år gammal och ville vara cool för mina vänner så testade jag. Tills slut blev jag beroende och började göra de dagligt, men en dag så skulle jag köpa droger av en langare ,VI pratade och jag gav pengarna och fick drogerna. En grej jag inte visste var att min mamma var och kollade på mig hela dagen. Efter jag gick iväg så kom min mamma och frågade vad han hade i fickan, jag hade inget vall så jag visade min mamma de så blev hon förbannad. Hon började skrika på mig och tog mig hem och redan nästa morgon sa hon att vi skulle flytta och att jag inte skulle prata med henne mer och kastad ut mig på gatan i den nya stan. Han vill skaffa ett helt nytt liv börja jobba och känna pengar och leva som en normal person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med Hög nivå rollspel genom att alltid hålla mig inom min karaktär. Jag ser det som att man inte bara spelar för sin egen skull utan också för att dom andra spelarna ska ha det roligt ska ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för sin egen skull utan låta dom andra motspelarna vinna någon gång

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja eftersom när jag första gången spelade RP så copbaita jag väldigt ofta eftersom servrarna blev tråkiga efter ett tag men sen blev jag bannad för de så nu har jag lärt mig en läxa

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. Inte använda sig av buggar och rapportera in de till staff. Måste vara godkänd för att vara kriminell. Man får inte logga ut i pågående scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat RP i ungefär 1 år nu så har lite erfarenhet med det

Nekad.
Anledning: plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka