Accepterad BigFisk | Medlem ansökning [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigFisk

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/swexsy1/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? BigFisk/ Kanye#4361

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kanye Besha. Han är 21 år gammal och han växte upp med sin mamma och pappa i en stor stad som heter Stockholm. När Kanye Besha växte upp så hade han det bra. Han hade många kompisar och gillade och spela fotboll. Kanye hade en fattig familj. Han hade inget hus. Men när Kanye blev äldre runt 15 så tappade hans föräldrar mycket av sina pengar. Hans vänner slutade prata med han. Och han hade tillslut inga kompisar kvar. Dem hade lämnat han för att han hade berättat om hans fattigdom. Kanye började få det svårt i skolan eftersom, hans föräldrar inte kunde betala skatt längre. Han blev senare deprimerad. Han sökte nu nått han kunde hålla på med så han fick ett bra jobb och nog med pengar för att överleva. Han ville ha ett biljobb. När han var ungefär 18/19 så började han plugga. Han lärde sig om alla motordelar och annat om bilar. När han var ungefär 20 så kom han äntligen in på bilhögskolan. Han pluggade hårt i högskolan. När han tillslut gick ut högskolan så behövde han flytta ifrån sina föräldrar. Kanye hade kvar nog med pengar för en liten lägenhet, en liten 1:a. Han packade sina få saker och nu skulle han flytta till Unive City. När han hade hemmasatt sig så tänkte han att han behövde ett jobb. Han skulle jobba på Mekonomen.. Han gick till Mekonomvaruhuset och satte sig och väntade i en fotölj. Han tänkte nu ska jag göra mitt bästa så han kunde få jobbet hos Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker arr jag borde bli medlem för jag är en väldigt alvarlig rpare som har väldigt många timmar av erfarenhet innom Unive Rp. Jag kört FiveM så länge så att jag knappast kommer ihåg mitt riktiga namn. Så jag kommer kunna hålla en väldigt hög och bra Rp nivå på Unive Rp och bidra och sprida med bra Rp och också rolig Rp för båda parterna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig men samt väldigt seriös och alvarlig Rp här på Unive. Jag vill också kunna hjälpa nya Rp:are utan erfarenhet att kunna spela Rp och ha så kul som möjligt inom Univre Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte kan vinna i ett scenario hela tiden. Du lär också låta den andra personen/ motståndaren få ha kul och kunna vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för att jag kollade på många streamers som spelade på Unive. Såg väldigt kul ut och så laddade jag hem FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka