Accepterad BigDrippa | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigDrippa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839582355

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammad

Vad är ditt discord namn? BigDrippa#3383

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Ahmed 18 år gammal född i september och uppvuxen i ett ghetto. Han lever på sina olagliga plikter vart han behöver och måste ta från det rika för att mata sig själv. Ahmed växte upp i ett tufft klimat vart han hade mindre än alla andra därför var det svårt för honom att få kommunikation med folk som hade större saker och mer möjligheter än honom. Redan vid 14 års åldern blev Ahmed tagen av polisen för grovt narkotika behov och det ledde till att socialen fick ta in honom i LVU tills han blir myndig. Ahmed är äntligen 18 år gammal och myndig och vill lämna den kriminella bakgrunden bakom sig och börja med att plugga för att sedan bli en mäklare och förmögen som har alltid velat vara hans mål. Sens barndomen har Ahmed alltid varit kall inombords sina känslor men varm på utsidan för en bättre respekt mot miljön omkring honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde få White listen för min perfektion inom rollspel innan, även för aktiviteten jag håller inombords. Jag är olik från andra ansökare i denna community med att vara olik menar jag att jag är unik på mitt sätt och är ganska aktiv. Jag har även en hel del erfarenhet från andra Fivem servrar som är White list och med den erfarenheten kan jag använda mig till att ta ett djupare steg i ett annat community som är då Multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har länge varit på andra servrar och rollspelat men det kändes som att jag behövde hitta något bättre och ta ett steg djupare. Och det fick bli Multistaden.

Hur hittade du Multistaden? Jag hade snackat med vänner och kollat på en hel del folk inom community'n som har tyckt att Multistaden är nog den bästa RP servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att vara en aktiv individ som kan hämta perfektion och disciplin till andra i Multistaden för att sedan få det bästa expereincet någonsin man har haft inom rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? N/A, Slutat och vill nu komma över till Multistaden.

Glöm inte att du behöver ta din intervju innan 22.17 imorgon annars blir din ansökan automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka