Nekad BigDave | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigDave

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028672825/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dan Adam Johannes Ahlbeck

Vad är ditt discord namn? Kentan#5506

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1101

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Ekfäll och kommer vara känd för att ha serverns bästa kropp. han är 190cm lång, blond, blåa ögon. han vill jobba med att köra ambulans och hjälpa folk. anledgingne till att Anton vill köra ambulans är för att han har ett stort bil intresse och gillar att hjälpa folk. på fritiden fiskar han tjejer och hänger med kompisar i sina dyra lyx bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag har ett stort RP intresse och vill joina er seriösa server, seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att världen kan ta del av Aton och hans härliga personlighet men utöver det så är det för servern verkar vara seriös och inte barnlsig

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta vänner, bli bättre, ha roliga senarion, bidra och hjälpa servern så mycket jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka