Nekad bigboyjeppe | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bigboyjeppe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max zetterström

Vad är ditt discord namn? maxdino#8267

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bigboy jeppe och han är en väldigt glad kille som gillar att skaffa sig nya vänner och åka runt i stan med tjusiga bilar, han är intresserad av bilar som är väldigt snabba. Han är även en härlig person som gillar att köra runt i en bil. Han är 18 år gammal, min bakgrund är att jag är en gammal racerförare som kraschade för 1 år sedan och sedan försökt komma tillbaka på bannan, jag är intresserad av bila och jag försöker jobba ihop lite pengar till min favorit bil som är en Nissan skyline r34 som jag tänker racea med. han tränar även väldigt mycket så han ska må bra o kunna skydda sina nära o kära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med en härlig person som alla i staden ska veta vem det är o att jag ska göra det roligare för andra spelare o hjälpa nya spelare att förstå hur man spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de egentligen ger några fördelar

Hur hittade du Unive? Det är en server med många inne hela tiden och alla är pratar svenska. Jag har även sett på youtube när folk spelar på Unive servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka