Nekad bigboi | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bigboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198223738880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Beet #4412

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2003

Berätta om din karaktär. Han kommer från serbien och flyttar till sverige han är välldigt tacksam för sverige men han är lite aggresiv mot folk som inte håller med han och folk som inte tycker om han är intressearad av Bilar och vill bli mekaniker då han gjorde sånt i serbien

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vet att jag kommer ge bra rp för att jag är lite skev när de kommer till rp och gör konstiga saker som kan leda till roliga scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den har så många spelare jag har tagit en paus från fivem och nu när jag kommer tillbaka ser jag att denna servern har blivit välldigt stor och den va ganksa rolig och bra

Hur hittade du Unive? Sökte på swe i fivem search baren

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ge folk roliga scenarion som dom kan skratta åt och göra så att folk vill spela mer och få servern att utvecklas då förmånga servar dör ner efter bara 1 månad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej gillar bara svenska servarar och detta är den bästa man kan hitta (förklåt för dålig stavning dyselxi)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka