Accepterad BigBen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE & Vo11ce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad heter du på discord? Bigben#4201

Vad är ditt hexid? Skriver den när jag kommer hem

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är hur kul det var. Jag har vart det en gång innan och det gick ganska bra och det var väldigt kul. Jag vill hjälpa till med servern utevckling och jag vill insperera andra att gå långt på servern och bara göra bra saker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som Medlemskaps Ansvarig för att jag är väldigt aktiv, jag har erfarenheter sen tidigare, jag är väldigt snäll social och pratar mycket. Jag gillar att prata med nya människor och detta är ett bra sätt och göra det. Jag är redo att bära på det ansvaret.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska bemöta andra med respekt, du ska låta alla prata ttill punkt och inte avbryta någon mitt i en mening. Man ska inte retas på något sätt utan man ska ha reskept. Du ska hjälpa nån om dem behöver hjälp.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att man ska bära medlems rollen med reskept. Jag vill få s att det ska vara ett mål att bli medlem på unive för att kunna utveckla sin rp och kunna göra mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska kunna alla regler
Dem ska ha respekt mot servern och alla andra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Du har ett ansvar att ta in medlemmar på servern, och det jobbet ska utföras bra och nogrant. Korruption är absolut inte aktuellt.

Hur ser din aktivitetet ut? Skolvecka: Måndag: 2-4 timmar Tisdag: 2-6 timmar Onsdag: 1-4 timmar Torsdag: 1-4 timmar Fredag: 4-10 timmar Lördag: 5-15 timmar Söndag: 2-10 timmar Allt detta kommer såklart variera lite pga träning, familj, humör osv men jag kommer allt göra det jag kan för att vara så aktiv som möjligt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server och skulle aldirg göra det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas du mår bra du som läser detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka