Nekad BigBaba1891 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigBaba1891

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? fille1891

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Kassim och är uppväxt i förorten i en väldigt dysfunktionell familj, han hade det väldigt svårt under sin uppväxt. Båda hans föräldrar dog nyligen och Ahmad ärvde inget så i nuläget har han ingenstans att bo och är arbetslös. Han söker just nu jobb helst inom bil branschen men han är ganska desperat på pengar då han inte har någonstans att bo så han är nog redo att ta det första jobbet han blir erbjuden. Ahmed hade lite problem i sin förra stad med kriminalitet i sin ungdom och därför har han flyttat till unive för att försöka få en nystart och börja om och lära känna nya personer och förbättra sitt liv. Däremot har Ahmed väldigt hett temperament och dåligt konsekvenstänk och kan därför lätt hamna i konflikter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kreativ och rolig rp samt roliga scenarion .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna varje scenario utan spelar för att alla ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja kan reglerna. Tex suntförnuft som är den bredast regeln är att man ska använda logiskt tänkande vad som är realistiskt o inte.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit medlem på unive 2022 och 2023 och rpat som kriminell i flera gäng, polis, ambulans o nästan alla jobb som finns

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem innan jag varit p bannad för doxxing men jag blev unbannad för ett år sen men har inte riktigt haft tid att komma tillbaka till rp.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka