Accepterad BigA | Chef-jobb ansökan [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigA

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey Club

Vad heter du IRL? Alex

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1012 timmar har jag på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill testa och äga en nattklubb, tror det skulle vara intressant samt vara Kriminell och jobba på en nattklubb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan klara av stress, till exempel om det är för mycket folk i klubben och jag inte vet vad jag ska göra, brukar jag ta det lugnt och tänka att allt kommer gå bra.

Berskiv din karaktär? Han heter Tobbe Höglund, under en lång period har Tobbe varit grovt kriminell. När han blev insatt i fängelset så skulle han ligga lågt efter. Nu tycker Tobbe att det har gått ett tag och han vill öppna en kriminell nattklubb. På helgerna (Fredag, Lördag, Söndag) kommer han hålla sin klubb öppen och de personer som är över 18 får komma. I klubben kommer det finnas bartenders och ordningsvakters. Ibland kan det inträffa att nattklubben kommer vara öppen på vardagar. Under de andra dagarna ska han känna in pengar på det kriminella sättet. Detta är Tobbes plan om han blir Chef över nattklubben "Monkey Club"

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag. och spela 5-7 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Multistaden är riktigt roligt att spela på och det kommer nog ta ett tag innan jag trötnar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, spelar bara på Multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka