Nekad BigA | Ansökan till servervakt [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigA

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Användarnamn: BigA

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex P (Vill inte ge ut fullständigt namn)

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2005

Vad heter du på discord? BigA#4180

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar bara helger, ibland torsdagar. På helgerna spelar jag från morgon till kväll.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska göra servern bättre med att kicka folk för saker som till exempel VDM, RDM, FearRP, FailRP, Powergaming och massor mer saker som förstör servern. Såklart kommer jag ta kontakt med staff om de bryter grundregler. Jag vill också få mindre rasism i servern. Jag har hört lite rasistiska ord på de senaste och jag vill inte höra sånt snack. Så därför kommer jag kontakta staff om jag hör något sånt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa servern från massor med saker som förstör servern. Nu på de senaste har jag börjat råna människor in-game. T ex om jag ska skjutsa någon till bärgaren brukar jag köra hen till ett ställe där ingen är och råna personen, ofta blir jag av med bilen på grund av att de inte vill bli av med värdefulla saker. Och sedan när jag tar kontakt med staff kräver de klipp på när hen snor bilen. Och om jag inte har klipp händer inget. Jag vill gärna få sånt folk bannade så de inte gör om det.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Ja.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

nekad. välkommen att skriva en ny on några dagar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka