Accepterad BigA | Ansök till whitelist ansvarig [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigA

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Hur gammal är du? Jag är född 2005-03-15

Vad heter du på discord? BigA#1444

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla på whitelist ansökningar när jag har tid och inte fullt upp med annat. Jag kommer kolla whitelist ansökningar varje timme. Det är ungefär ett schema som jag kommer hålla om jag blir whitelist ansvarig.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är aktiv ofta.
Måndag 13:00 - 02:00
Tisdag 13:00 - 02:00
Onsdag 13:00 - 02:00
Torsdag 13:00 - 02:00
Fredag 13:00 - 02:00
Lördag 13:00 - 02:00
Söndag 13:00 - 02:00
Kan inträffa att jag ska iväg, Till exempel träningar samt släktträffar.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill kunna hjälpa spelare att kunna få tillgång till mer saker på denna server, till exempel ha tillgång till olika stör ej kanaler. Ha tillgång till olika whitelistade jobb som Mekonom, Autoexpert, Vianor osv. Jag har under en lång period velat bli whitelist ansvarig för att dels hjälpa de owhitelistade och samt de återkommande spelarna. Jag gillar och hjälpa, med det menar jag till exempel om någon då har skrivit en whitelist ansökan men inte kan svaret på en fråga, då vill jag gärna hjälpa den personen och förbättra texten så hen kan bli whitelistad och njuta av Multistaden.
När "Alex - Goggle" var whitelist-ansvarig fick jag testa att ta några intervjuer och jag själv tyckte det var extremt roligt.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag är alltid trevlig och har en trevlig ton till andra. Jag är väldigt hjälpsam och vill hjälpa de owhitelistade spelarna.
Jag är lite erfaren inom detta WL-A jobb. Jag har testat ta några intervjuer, jag själv och andra tycker jag har varit duktig och vet vad jag gör. Jag dömer aldrig någon som har sjukdomar, till exempel dyslexi, ADHD, ADD osv. Detta är väldigt viktigt på grund av att de inte kan göra något åt det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, har bara spelat på multistaden sen jag började spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka