Nekad BIG_R | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tjooeller

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199363127355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hej mitt namn är Riann

Vad är ditt discord namn? rs1riann#0637

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Riann Söderström han är 20 år och när han va liten så drömde han om att bli en basketspelare . Så Riann tränade och tränade så redan i 4 års ålder så började Riann i ett lag han blev så bra så han fick spela med älder . Efter 3 år så blev han känd och började få fans 3 år senare så va det en viktig match han skulle bli draftad till nba . 10 minuter in i matchen så har riann gort 10 mål . Men i sista perioden så hopar han mot korjen men halkar före och blir alvaligt skadad han kunnde inte fortsäta med basket och blir hem lös han har inte några pengar . Så efter 9 dagar börjar han jobba på postnord han fick inte så bra lön men han sparade länge så efter 6 månader så hyrde han en lägenhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag har spelat som ike medlem ett tag och vill ta mitt rp till en ny nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra RP och till bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en tänkt utveckling av en händelsekedja som sträcker sig en längre bit in i framtiden

Hur hittade du Unive? jag och min kompis satt och kollade på fivM och så hittade vi Unive .

Tillbaka