Nekad BIG_R | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjooeller

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199363127355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hej mitt namn är Riann

Vad är ditt discord namn? rs1riann#0637

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Riann och är 20 år när han va liten så drömde han om att bli basketspelare så när han va 4 år så började han i ett basket lag . Han tränade så mycket så han blev så pass bra så när han va 15 blev Riann köpt av ett superbra lag . Efter några dagar började Riann bli riktigt bra nästan så bra så han skulle kunna bli draftad sa hans tränare när han va på intervju . Ett år senare va det en viktig match i Rianns liv han kunde bli draftad til nba . När Riann har bollen så hopar Riann mot korgen och gör ett mål . Sju menuter senare hoppar Riann mot korgen men halkar i hoppet och blir alvaligt sakadad i benet Riann kunnde inte fortsäta som basket spelare . Riann blev fattig eftersom han inte kunde ha kvar sina bilar och sitt hus han blev hem lös han började pluga och fick ett jobb på postnord han fick spara pengar men . Efter Riann hade sparat ett tag så hyrde Riann en lägenhet och Rianns nya dröm blev att bli mekonom eftersom Riann inte kunnde nå upp till sin första dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag har spelat i ett år som ike medlem och jag tjäner att jag vill ta mitt rp till en ny nivå och jag kommer bidra till bättre stämning och bättre rp och bättre senarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra RP och till bra scenarion Bättre stämningn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Scenario är en tänkt utveckling av en händelsekedja som sträcker sig en längre bit in i framtiden

Hur hittade du Unive? jag och min kompis satt och kollade på fivM och så hittade vi Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka