Accepterad BIG_R | Medlem ansökning [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjooeller

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Riann

Vad är ditt discord namn? Tjooeller💯😈#0637

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Ahmed Ali, 21 Min karaktär är född och uppväxt i somalien. Han växte upp med sin pappa som jobbade som bilförsälgare . Han hade en ganska så bra uppväxt som litenoch såg upp till hans pappa. Han älskar att hjälpa folk och få andra må bra. Ahmed är jätte social och älskar att lära känna nytt folk . Han har ett stor intresse av att göra afärrer . Hans största dröm är att bli billförsälgare som hans pappa . han är en person som altid vill utveklas. han är alltid glad, snäll, ödmjuk och omtäksam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp sammt social rp. Jag kommer att vissa mycket aktivitet! på servern vill att den hära servern ska ha så hög nivå som möjligt på rpn !

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte alltid kan vinna ett scenario och de behövs absolut inte, man ska alltid vara beredd på att förlora ett scenario och va redo på att motparten också ska vinna för alla på servern ska kunna ha roligt så man ska inte alltid behöva vinna ett scenario. Alla ska ha roligt och man ska inte behöva vinna alla senarion

Hur hittade du Unive? jag hitta Unive på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka