Nekad Big Tony | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Tony

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198997352139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Bjerke

Vad är ditt discord namn? ! Fucked my ex's sister, calling#2871

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 19-årig afroamerikan som växte upp i ett tufft kvarter. Han använde fotboll för att fly gatorna. Han var en stor atlet på 6,4 och han hade flera D1-erbjudanden till stora skolor, men efter att ha slitit sin ACL när han var 17 och fått sina Division 1-erbjudanden drog han tillbaka till gatorna. Kentrell studsar nu från soffa till soffa och bor hos vänner. Hans pappa har alltid varit gängmedlem och frånvarande från sitt liv. Detta gjorde Kentrell arg och han letar nu efter sin far i ilska. Han bedriver brott på egen hand och söker aktivt efter ett gäng att delta i. Han är en väldigt självsäker kille i allmänhet och han är bra med tjejer. Han hade en flickvän i 6 år som lämnade honom när han rev hans ACL så han är nu en stadspojke som försöker krossa kvinnors hjärtan. Han har fortfarande mål att spela fotboll och tränar nästan varje dag. Hans syster gick bort för fyra månader sedan så han har fortfarande ont av sin förlust. Detta har gjort honom ännu mer arg sedan hon gick bort i ett rån som gick fel. Så han letar efter hennes mördare också. Han är nära att tappa förståndet men han kämpar fortfarande vidare. Om något mer går fel med hans liv kan han bli en galning och en fullständig psykopat, men just nu är mentalt stabil. Eftersom han växte upp i ett tufft kvarter utan fadersgestalt mognade han tidigt och han har också blivit väldigt självisk på grund av detta. Han öppnar sig inte för folk alls längre och han håller sig för sig själv när han kan. Han har alltid en pistol sedan han blev bestulen en gång. Han är inte rädd för att använda den heller, eftersom han inte har något att förlora. Han är inte rädd för att hamna i fängelse eller att dö

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är väldigt roligt att RolePlaya och har letat efter en svensk server att göra det på. Har kört på många amerikanska serverar därav den amerikanska karaktären.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra roleplaying och förstånd av regler osv. Vill att alla ska ha roligt på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex att jag offrar mig för min vän i ett liv eller död scenario

Hur hittade du Unive? Server finder på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka