Nekad Big poppa | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big poppa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? lennart0869

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Poppa Nilsson och 24 år gammal. Poppa har växt upp med en kusin vid namn Robert som båda kommer från lindängen. Dem båda två är kriminella och har stora framtidsplaner inom kriminalliteten. Poppa har alltid varit intresserad i bilar och dess olika förmåger. Poppa står väldigt nära sin kusin robert då dem har växt upp med varandra och kommer fortsätta den vägen genom att göra allt tillsammans. Poppa och robert har stora framtidsplaner där dem vill starta upp ett eget gäng genom att hämta resten av deras släkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till roliga och bra scenario dvs att det kommer inte bara att skjutas utan många koversationer med olika personer man är med i ett scenario i. Vi kommer använda oss utav mycket bilar och jakter då jag tycker att det är en rolig rp del. Men det viktigaste är att det kommer vara seriösa och inte lalla på de sättet att det förstör ett scenario utan hålla en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte är ute efter att vinna alla scenario utan att man kan ta en förlust för rp:ns rolighet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM och det står för Random Death Match vilket innebär att du dödar eller skadar någon utan en anleding.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag, ja har spelat på en del serverar och har runt 800 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag hade tyckt det var kul om jag blev godkänd då jag har spelat mycket rp och kan det som krävs för att hålla en hög rp nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka