Nekad Big O | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big O

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375985670/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Big O#0191

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Karlson han har varit Polis en väldigt stor del av hans liv han har alltid varit på den lagligasidan och inte hålit på med små brott

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad på denna server förut från september-december sen blev jag bannad från dc förstår anledningen då jag var väldigt uppkäftig mot en till whitelistad spelare bortsätt från det har jag en bra rp nivå jag kan framföra en bra rp nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill få ut mer av servern pch kunna jobba som polis eller något annat jobb multistaden har varit en väldigt stor del av min FiveM kariär

Hur hittade du Multistaden? Hittade det i september på en top swedish fivem server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre och göra roligare scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte i nulägget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka