Nekad Big O | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big O

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? riktigabigo

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Karlsson han har varit Hantverkare en väldigt stor del av hans liv han har för mestadels varit på den lagliga sidan och bara hållit på med småbrott. Han föddes i en rik familj med både en mamma och en pappa som älskade honom han hade också en storebror som tog en helt annan väg och dog vid 17 års ålder på grund av gängkriminalitet, Jonas liv ändrades helt när han brorsa dog för i hans huvud tyckte han att världen var orättvis och därför skulle han göra världen orättvis för andra så han tog sitt pick och pack och flyttade till en ny stad och där efter en lång tid av att göra skit görat för mindre gäng gick han tillslut med i en kriminell organisation vid namn av Alboz, Där jobbade han med folk som Abdi Rasek för att göra bankrån och andra kriminella grejer för att dom skulle bli störst i staden, Efter en bra stund splittrades Alboz upp och dom gick sina egna vägar efter det har Jonas varit del av flera olika organisationer men alla har splittrats och nu är Jonas tillbaka med nya ideer och många kontakter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag har rollspelat väldigt länge och kommer bidra med bra rollspel och roliga scenarion som inte bara gynnar mig utan gynnar alla medparter så att alla har lika roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte bara ska spela för att scenariot ska gå sin väg och låsa det utan man ska hålla det öppet för att andra ska kunna nyttja av scenario.

Hur hittade du Unive? Hittade det i November 2020 på en top swedish fivem lista

vidare till muntlig, du har 48 timmar på dig att ta din intervju! lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka