Nekad Big Neo | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Neo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? neo.0310

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Namn: Trap Trapsson

Ålder: 28 år

Bakgrund:
Trap Trapsson växte upp i en mångkulturell stadsdel där han tidigt blev bekant med olika livsstilar och perspektiv. Hans föräldrar arbetade hårt för att ge honom och hans syskon en trygg uppväxt, men samtidigt präglades han av samhällets utmaningar och kontraster. Trots vissa motgångar i livet lyckades han klara sig genom skolan och fick en stark känsla av rättvisa och ordning.

Intressen:
Trap Trapsson är djupt intresserad av polisarbete och rättssystemet. Han har alltid känt en dragning till att upprätthålla lag och ordning för att skapa en tryggare miljö för andra. Hans engagemang för samhället har lett honom till att överväga en karriär inom poliskåren.

Känslor:
Trots sin starka tro på rättvisa och ordning har Trap en inbyggd skeptisk inställning mot myndigheter och det etablerade systemet. Han är emellertid fast besluten att arbeta inom systemet för att skapa förändring inifrån. Han känner en blandning av passion och frustration gentemot de utmaningar och orättvisor han ser i samhället.

Utmaningar:
Trap Trapsson står inför utmaningen att balansera sitt djupa intresse för polisarbete och rättvisa med sitt kritiska synsätt på systemet. Han vill vara en förändringsagent inom polisen och samtidigt bevara sin integritet och övertygelser. Han kämpar för att hitta det bästa sättet att navigera genom de komplexa strukturerna i samhället.

Sammanfattningsvis är Trap Trapsson en engagerad individ med starka åsikter om rättvisa och ordning. Han strävar efter att påverka samhället genom att arbeta inom polisen, trots de utmaningar och dilemman han möter på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kaommer bidra med en soical och treevlig rp så alla känner sig välkommna in i de sociala rpandet, jag kommer hjälpa servern att väca ignom att strea, och visa att denna server faktiskt är bättre än vad vissa tror, men jag kommer bidra med en bra rp och göra så alla känner sig välkommna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom rollspel betyder att en spelare medvetet tar beslut eller agerar på ett sätt som stödjer eller gynnar den andra sidan av en konflikt eller situation. Det är en form av samarbetsinriktat spelande där spelaren aktivt strävar efter att skapa en intressant och dynamisk berättelse genom att ge utrymme för framgång för de motstående krafterna.

Denna approach kan användas för att skapa spänning och oväntade vändningar i berättelsen. Genom att ge motparten möjlighet att lyckas eller uppnå sina mål, trots att ens egen karaktär eller grupp kanske lider nederlag, skapas en mer nyanserad och realistisk spelvärld. Det kan också leda till ökad dramatik och komplexitet i berättelsen, eftersom inte allt behöver vara svart eller vitt.

Att spela för motpartens vinst kräver ofta kommunikation och samarbete mellan spelarna, och det är viktigt att alla parter är överens om och bekväma med den här spelaspekten. Det är en intressant metod för att undvika förutsägbarhet och skapa en mer dynamisk och oförutsägbar spelupplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen rasism inge sexism osv, Metagaming: Undvik att använda information som din karaktär inte skulle veta genom spel eller andra källor utanför RP-situationen (metagaming). Håll skilnad mellan ditt personliga och din karaktärs kunskap. Powergaming: Undvik att ge din karaktär överdrivna krafter eller förmågor som strider mot serverns regler och balans. No Random Deathmatch (RDM): Attackera inte andra spelare utan en rimlig och förklarlig anledning inom RP-ramen. Undvik att döda slumpmässigt utan anledning. Buggutnyttjande: Rapportera buggar istället för att utnyttja dem. Undvik att använda kända buggar för personlig vinning. OOC (Out of Character) Kommunikation: Använd OOC-chatten för att diskutera saker som inte är relaterade till RP. Håll all OOC-kommunikation respektfull.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ägta många servrar i min fivem tid, jag har rollspelat i 2 år så jag vet hur man gör. jag spelade på denna server för ett tag sen då ja hade krim osv sen försvann mina roller och då läämnade jag och jkag vill ta en paus från rpandet men nu är jag tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? längtar

Nekad, använt sig utav Artificiell Intelligens! Ansök igen om 24 timmar och gör en egen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka