Nekad Calle2 | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle2

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Ching

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter Jonsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, rättvis, beslutsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp i en trygg men enkel familj där rättvisa och ansvar var viktiga värderingar. Valde tidigt att bli polis efter att ha sett hur brott påverkade människor i närområdet. Har arbetat några år i yttre tjänst och är känd för sitt lugn i pressade situationer och sin starka moral. Framtidsplaner: Vill vidareutbilda sig inom utredning eller kriminalteknik för att kunna arbeta med grövre brott. Drömmer om att bli en förebild för yngre kollegor och bidra till ett tryggare samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP genom att skapa trovärdiga situationer, vara professionell i mitt agerande och respektera både regler och andra spelares upplevelse. Jag fokuserar på kommunikation, samarbete och att utveckla långsiktiga scenarion som gör RP roligare och mer engagerande för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som polis: Du rusar inte in ensam mot fem beväpnade personer bara för att “vinna”, utan spelar realistiskt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? respekt: visa alltid respekt mot andra medlemmar, toxiciter: behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, personangrepp: undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag tar detta seriöst.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej
Jag har då joinat Discord servern men här är mitt discord ID—> 1452341979106246871 så pinga mig bara så tror jag det borde funka!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Nekad efter muntlig intervju, Behöver finslipa på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka