Nekad big fat man | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

big fat man

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar Brännström

Vad är ditt discord namn? Ragnar_fat#8286

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Shezton och är brorsa med Aryan Shezton. Adrian (jag) är 19 och fyller 20. De båda bröderna växte upp i ett tufft klimat i orten backa i Göteborg. Adrian och Aryan var bra bröder tills föräldrarna skilde sig och pappa tog Adrian och mamma tog Aryan. efter detta började Adrian träffa dåliga personer som gjorde att han kände sig viktig men det ledde till att han hamnade i det kriminella livet. han höll även på med boxning för att där kände han sig hemma. och skolan gick inte bra eftersom han skolkade för att sälja knark. detta gjorde att han mådde bra då men inom framtid förstod han allvaret när hans kompis blev skjuten. efter detta började han känna en stress som ledde till att han tog kontakt med Aryan och sedan började skjuta tillbaka mot dom som dödat hans kompis. Han blev äldre och började växa i kriminaliteten och blev högre rank i gänget vilket betydde att han behövde spendera mer tid i det och lämnade boxningen vilket kunde varit hans väg ut eftersom hans erfarenhet och hur duktig han var. efter han lämnade boxningen blev han mer aggressiv eftersom han hade aggressionsproblem som boxningen hade hjälpt med och nu blev han mer aggressiv och började göra mer och mer brutala brott. Adrian blev tagen tillslut och satt inne i 2år och när han kom ut så gjorde han ett stort rån med hans brorsa och några medlemmar i gänget men lyckades komma undan och är fortfarande på rymmen och smet iväg och bosatte sig med sin brorsa i den nya staden. Och det är där vi är idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hade tänkt göra allt jag kunde för att förbättra rp´n genom att hjälpa folk och ge dom tillgång till saker. jag vill också försöka få folk att sluta lalla runt och slå och skjuta folk för ingen anledning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part vilket är viktigt. alltså att man tex inta alltid kan vinna ett slagsmål eller en gunfight, eller tex om man har dött så kan man inte bara gå tillbaka och skjuta de som gjort något eller när man tex håller i någon med pistol i bakhuvudet kan man inte skjuta direkt så att man får en skans att överleva så det blir roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag fick först upp det på Youtube och tyckte det såg fett roligt ut så jag pratade med några av grabbarna och vi bestämde oss för att spela det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka